Resultat, 13 veckor

Hahaha, jag sa ju det! Om ena veckan går segt så kommer nästa gå superbra! Efter regn kommer solsken, hehe ;) Jag vet inte hur det går till egentligen, för jag har gjort helt annorlunda den här veckan mot andra veckor. Jag har enbart tagit promenader (vilket nog är bra i och för sig,men det har inte alltid varit "träningstempot" utan mer vanlig takt) Sen har jag däremot ätit mindre. Inte mer sällan, utan bara mindre prtioner och så har jag inte ätit mellan målen och inget på kvällen -vilket det har slarvats med lite förut ;) Nu har jag bara ätit frukt om jag art sugen =) Har ätit sjukt mkt frukt -äpplen, passionsfrukt, plommon, nektariner, kiwi, melon, bananer mm mm xD Men så gott!!!

Så resutatet den här veckan då =) Är så nöjd för jag har ändå fuskat liiiite -åt väldigt god kulglass med Ellinor igår till exempel :p

Midja: 97.5 cm (förra veckan 99 cm)
Vikt: 67.3 kg (förra veckan 68.5 kg)
Lår: 57 cm (förra månaden 59 cm)

Har tappat 1.5 cm i midjan (rekord) och 1.2 kg...!! :D *glad* Och TVÅ CM runt båda låren den här månaden!! :D
Nu är det nära, även om det är en bit kvar så känns det som att jag börjar se ljuset i tunneln ;) hehe...
Ska ner ill 67 kg och det är ju ingen bit kvar alls.. Och så ska jag ner till 88 cm i midjan, vilket ju då är 9.5 cm kvar =)
Jag har tappat runt 0.5-1 kg för varje centimeter i midjan, så jag bör ju ha gått ner minst ca 5 kg iaf när jag kommit ner i 88 cm i midjan... =)

Min lillasyster har ungefär dom måtten som jag strävar efter och hon ser ju hur bra ut som helst...! :D Kommer ju aldrig få så platt fin mage som hon, men iaf ungefär samma midja och det känns lite kul. För hon ser jättebra ut :)


Kommentarer
Postat av: Ellinor

oj vilket mega resultat! :D massa cm borta!

2009-06-30 @ 11:09:42
Postat av: ♥ Annah

Shit, nu är det nära :D:D

Och tack (A)

2009-06-30 @ 16:11:54
URL: http://beteendevetenskap.blogg.se/

Åå, ska du kommentera?! Vad kul!!!:D

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?

Skriv nu nåt snällt :)

Trackback
RSS 2.0