Resultat 1 oktober

Hej o hå...! Nu är året snart slut, iiiih...! O jag har nått mina mål =) Jag har ju aldrig mätt den "riktiga" midjan, dvs mellan övre delen på höften o nedersta revbenet. Där har jag 80 cm :-) Mitt mål var 88 cm :-) Och min målvikt har jag nått för längsedan -67 kg, nu väger jag 66 kg =)

Men jag är ännu inte heeelt nöjd med allt, så nu har jag inga vikt o måttmål egentligen, men ska skriva upp dagens siffror o året ut nu kämpa för o bli nöjd =)

Mage: 95 cm (på det absolut tjockaste stället UNDER naveln)
Lår: 56 cm
Vikt: 66:0 kg

Mitt enda mål egentligen, det som gör att jag inte är nöjd, är att jag har små valkar på sidan av magen. Så när man ser mig framifrån så kommer midjan och så går det utåt, istället för en slank böj till där låren börjar så går det helt in o sen kommer låren... Det ser ut som när man har för trånga byxor på sig, fast när jag inte har byxor ;-) Det ska bort, jag vill ha en jämn linje mellan midja o lår =)

Har skrivit mat/träningsdagbok några dagar nu och kommer göra det ett tag till, tills jag känner att jag är på rätt väg =) Såhär har det sett ut hittills den här veckan:

Måndag:
7:30 Frukost 1 tallrik havregrynsgröt med linfrö, kanel o lättmjölk + 1 mugg fun light
10:00 1 glas fun light
11:30 Lunch 0.5 dl fullkornspasta, 1 dl tonfisksås, halva tallriken sallad
(tomat, gurka, isberg, paprika) med balsamvinäger o chilikrydda
17:30 Middag Liten bit lasagne (som min knytnäve) med halva tallriken vitkål + vinägrett
20:00 Afrodance + core
22:00 1 ägg, 1 banan

Tisdag:
7:30 Frukost 1 tallrik havregrynsgröt med linfrö, kanel o lättmjölk + 1 ägg med salt
11:30 Lunch 6 bitar sushi (3 maki, 2 lax, 1 ägg) + misosoppa, wasabi, ingefära
15:00 mellanmål 2 äpplen
16:00 Middag 0.5 dl fullkornspasta, 1 dl tonfisksås, halva tallriken broccoli
18:00 styrkecore 45 min
19:00 1 glas fun light, lingongrova med 3 skivor kalkon + 3 skivor tomat, 1 ägg med salt
20:30 2 "isglass" (gjord på fun light)
22:00 4 äpplen, 1 apelsin

Onsdag:
7:15 Frukost 1 tallrik havregrynsgröt med linfrö, kanel o lättmjölk + 1 ägg
12:00 Lunch kycklingsallad (4 tjocka strimlor kyckling, sallat + lite ostflagor)
15:00 3 cocktailtomater
16:30 Middag Liten bit lasagne (som min knytnäve) med halva tallriken kokt majs
18:00 Bodypump
19:45 1 apelsin, 2 lingongrova, 6 skivor kalkon, 2 skivor rökt skinka, 1 tomat, 1 glas lättmjölk
20:30 1 äpple med kanel

Torsdag (idag):
06:30 Frukost 1 tallrik havregrynsgröt med linfrö, kanel o lättmjölk

---

Några av kvällarna har det blivit lite för mkt, inte för att det egentligen gör så mkt för det är mest frukt eller protein jag äter då, men det är själva grejjen att jag inte kan hålla mig från att äta på kvällen. Så idag ska jag försöka ännu mer o bara äta mitt mellanmål efter träningen o sen inget mer. Inte ens en frukt ^^ Inte för att frukt ät onyttugt utan för att jag måste komma ur de här med att äta sent på kvällen helt enkelt.

Till middag idag blir det broccolipaj =) Lunch vet jag icke ännu ^^ Säkert nåt mumma :D
Hoppas mina victomin kommer idag...!!! :D

Kommentarer

Åå, ska du kommentera?! Vad kul!!!:D

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?

Skriv nu nåt snällt :)

Trackback
RSS 2.0