afrodance

Idag var första lektionen/passet av en ny "grej" på westcoast. Afrodance...! Dans till trummor, och det var så sjukt roligt! Jag har verkligen kommit på meningen med livet! Synd bara att det bara är en gång i veckan, men förhoppningsvis kommer det bli fler gånger :D Längtar till nästa måndag, hihi =) Och det var ganska lätt o hänga med, jag rockade helt enkelt ^^ haha....! xD

Sen körde vi ett corepass efteråt, med inslag av pilates. JOBBIGT! Men det går bättre o bättre för varje gång. Min mage behöver detta :) Imorgon blir det styrkecore, samma som idag typ fast med vikter ^^ och 45 min istället för bara 30 min... uhuhu :o)

Nä, nu ska jag tvätta ur min inpackning ^^ Ungefär 3.5 vecka sen nu som jag slutade med schampo och jag trivs faktiskt med det =) Funkar superbra o mitt hår känns tjockare o mjukare =) Ni måste testa!!! :)

Kommentarer
Postat av: ♥ Annah

Jag vill också prova att inte ha schampo X)

2009-09-14 @ 23:00:42
URL: http://beteendevetenskap.blogg.se/
Postat av: lotte

gör´t :D



Köp silikonfritt balsam, typ coop xtra (har jag) o så tvättar du hår o hårbotten JÄTTAnoga med det så du tvättar bort alla siliconer ur håret. Sen är det bara att slänga alla schampon ;-) hehe...



Sen får du testa vilken metod du tycker passar ditt hår bäst. Jag provade bikarbonat, men tyckte inte det blev så bra... Tvättar nu med CO (conditioner only) bara med balsam alltså och det tycker jag funkar superbra! Har ännu inte testat ägg, men ska göra det bara jag får tummen ur ^^ Jag kan skriva ner precis hur det går till allting så e de bara o köra på när du känner för de :)

2009-09-15 @ 08:53:45
URL: http://sunt.blogg.se/

Åå, ska du kommentera?! Vad kul!!!:D

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?

Skriv nu nåt snällt :)

Trackback
RSS 2.0