frukost

Äter frukost nu. Inte gröt för omväxlings skull ;)

lättyoghurt med havregryn, linfrö o lite russin + en dubbelmacka (surdegsbröd) med skinka o tomat o 1 glas ramlösa. Innan frukosten pillade ja i mig 3 st läkerolbitar med, höhö... sockerfria, men ändå onödiga kalorier... Men dom intas enbart när det är kris, haha!! Vilket det i och för sig är ganska ofta ^^

Till lunch hade jag tänkt göra fylld squasch med bulgur eller nåt... O räksoppa på kokosmjölk till middag =)

Ska spinna ikväll så kvällsmålet kommer bestå av en stor tallrik havrefras med mjölk!
Så, nu ska jag bara hålla det här o inte småäta mellan målen...

Iaf, dagen än så länge:

8:00 -3 läkerol
8:15 -frukost: 1 tallrik lättyoghurt med russin, linfrön o havregryn. Dubbelsmörgås (surdeg) med skinka o tomat. 1 glas ramlösa.
11:30 -lunch:

fortsättning följer ;-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

skit vad mycket du äter till frukost!!!

2009-09-11 @ 12:35:31
Postat av: lotte

haha, eller hur ^^ Borde nog äta mer egentligen =)

2009-09-11 @ 20:49:15
URL: http://sunt.blogg.se/

Åå, ska du kommentera?! Vad kul!!!:D

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?

Skriv nu nåt snällt :)

Trackback
RSS 2.0