gaaaaah

Jag är så trött på det här nu...!! Träna, träna, träna, tänka på vad man äter, mäta sig, väga sig o att aldrig vara nöjd!! Jag är bara nån centimeter från mitt mål och det ÄR stor skillnad. Men "tack vare" 2 graviditeter så är inte magen platt -långt ifrån!!! När jag spänner magen o drar i fläsket så är det nästan inget där -FAKTISKT!! Men ändå putar magen utåt :( Visst det är väl bara o fortsätta träna magmusklerna, men ååå det är så frustrerande att det ska vara allt på en gång... Även om jag hade haft NOLL PROCENT fett på magen så hade den putat ut iaf... Ååååååh....! O så fort man ätit så trycker det ut ännu mer... Och så den här jädra skinnvalken längst fram, längst ner på magen... Tack barnen! NOT!

Visst, nu är jag faktiskt nöjd med resten av kroppen. Tycker jag fått smala armar, benen är jag jättenöjd med och fint uppe vid axlarna o så... Och midjan har blivit jättefin med! Men så har vi den där jäkla magen, som hänger o slänger... Trött på det...

Egentligen är det ju som sagt inte "fläsket" som är problemet, för jag har inte så mkt fett på magen. Men magmusklerna... Dom finns knappt o dom som finns är sååå slappa...
Jag kommer fortsätta kämpa med den hära magen, men ååå vad jag är less just nu.....

Kommentarer

Åå, ska du kommentera?! Vad kul!!!:D

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?

Skriv nu nåt snällt :)

Trackback
RSS 2.0