igloo

Det är KAAAAALLT...! Freja somnade på vägen hem från dagiset o hon ligger i en stor varm overall och pga att våra tröga grannar älskar att skrika, smälla i dörrar o springa runt just när barnen sovet så får jag ta in hela vagnen med ungen i. Och för att hon inte ska dö av värmeslag får jag ha henne vid altandörrn lite på glänt. Skönt för henne, iskallt för mig...! Men hon har sovit i 2 timmar nu, MKT bättre än för nån dag sen när hon sov små kvartar bara... Det gillar vi inte!
Men jag har vatt dutti idaa :D Har diskat, städat o plockat i alla rum, sopat (hatar att dammsuga) o rensat i datarummet med papper o annan skit :) Det enda som egentligen skulle kunna göras nu är damma, men jag har aldrig dammat så varför börja med de nu? hehe...

Idag blir det ingen träning på gymmet, passen börjar klockan 17 på fredagar och det hinner inte jag till eftersom David är hemma först då... Men det blir en timmes promenad totalt iaf, fram o tillbaka från dagis så helt förslappad e ja inte ^^

Ikväll ska vi till min mora som fyller gammalt -40 år! Lite räkor o kräftor ska dom bju på har jag för mig.. jum jum...! Och så har jag mitt lördag idag istället för dom har nog lite efterrätt också =D Idag är det faktiskt 8 dagar sen jag åt nåt godisaktigt. Typ rekord eller nåt, hehe...!

Imorgon ska jag träna spinning activio på morgonen o på söndag ska jag försöka komma mig ut o gå innan frukosten. Det var ett tag sen... Och söndag eftermidda blir det step up =) Eller blir det? David åker ju iväg på kvällen... Hmm, får höra med han vlken tid hans taxi kommer... Kommer den i samma veva som träningen får jag träna bodybalance istället -den är tidigare än step up:en :) Aja, vi får la se hur de blir ^^

OJojoj, vad ungen sover! Snart 2.5 timme... *gillar* Näe..! Får gå o ta på mig mer kläder, fryser ihjäl.....!

Kommentarer
Postat av: ♥ Annah

Svar:

Du är smarto du :o

Jao, vi får se hure blir :D

2009-09-20 @ 10:55:27
URL: http://beteendevetenskap.blogg.se/

Åå, ska du kommentera?! Vad kul!!!:D

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?

Skriv nu nåt snällt :)

Trackback
RSS 2.0