kissnödig

Nu sover ungen igen, hoppas hon gör det liiite längre än en kvart den här ggn...! Om drygt en timme ska jag gå o hämta andra ungen på dagis och sen ge den lite mellanmål... Om hon inte somnar vill säga, det får hon gärna göra ^^ Så blir det middag när hon vaknar istället... *hoppas hoppas*

Åt lunch för en stund sen, klockan elva till och med... Stekte falafel och gjorde samma yoghurtsås som igår -med vitlök o chili. Väldigt gott :) Och så en liten tomatsallad till det. Har tagit upp en kycklingpatte som jag ska steka sen till sushin... Gjorde sushiris igår nämligen till middagen idag... Spridd sushi md kyckling alltså. Och det är egentligen inte knepigare än att man serverar sushiriset bredvid, precis som vanligt ris...

Näe, nu vaknar bannemejj ungen... SUCK!

Kommentarer
Postat av: Ellinor

min är också sån som vaknar efter 15 min ^^ gottigt... xD

2009-09-17 @ 17:49:58

Åå, ska du kommentera?! Vad kul!!!:D

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?

Skriv nu nåt snällt :)

Trackback
RSS 2.0