lördag

över en tredjedel av månaden har gått, två tredjedelar kvar tills det är dags o mäta/väga ^^ Usch, får lägga in en högre växel tror jag :D Haha...! Börjar som sagt bli lite segt, har dietat o tänkt på vad jag äter o hur mkt/lite jag tränar osv osv i över 2 år snart...

Igår var en mkt bra dag matmässigt iaf och jag hoppas den blir det idag med :)
Har just ätit frukost, inte gröt som jag tänkt för Freja sov inte så djupt o micron är alldeles bredvid sovrumsdörren (himla dålig planlösning o ha ett rum bredvid köket...!) så jag fick ha lite lättyoghurt i mina havregryn, linfrö o russin istället ^^ Och så åt jag ett knäckebröd till... Glömde kanelen kom jag på nu xD Hehe...

Ska träna spinning klockan tio, kommer bli sååå jobbigt...! Var säkert en vecka sen om inte längre sen jag tränade spinning. Har tränat mest core ett tag =)

Det kommer bli lagom med lunch när jag kommer hem från träningen o vi har lite "rester" hemma -en linsgryta, en fylld squash o veg.lasagne =) Squashen lockar mest så jag tror jag snor den så får David äta nt av dt andra ^^ Sen kan jag tänka mig att jag tar ett par skivor av mitt yoghurtbröd till mellanmål och så blir det nog broccolipaj till middag. Det var längesedan :) Eller en grekisk bönsallad... Ska höra med Davan vad han helst vill ha ^^

Uhuhu, om en timme ska jag åka till träningen xD Men imorn blir det ganska kul träning: Bodybalance -en blandning av pilates, yoga o qigong :) Mkt jobbig träning för benen ^^

Ska bli skönt o tvätta håret sen, det har jag behövt göra ett tag om man säger så, men vart för lat... haha... (fördelen med o vara föräldraledig o knappt träffar folk -slipper bry ihjäl sig om utseendet o hur ofräsch man e.. höhö)

Känns som jag klagat lite nu, men måste bara klaga lite på att jag fortfarande har döont i mina triceps fortfarande sen styrkecoren i tisdags (!!!) 8D

Kommentarer

Åå, ska du kommentera?! Vad kul!!!:D

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?

Skriv nu nåt snällt :)

Trackback
RSS 2.0