onsdag...!

Jag är ju inge bra på o skriva matdagbok, haha! Glömmer mig hela tiden xD Men det går ganska bra faktiskt ändå :-) Har köpt hem lightsaft (fun light appear -my favourite!) så det dricker jag när jag är lite gottesugen, dvs typ jämt ^^
Eller som nu, till frukosten ^^ Gott gott...! Ska frysa in sån saft sen så jag får små isglassar, superbra o ha på kvällen!

Ikväll ska jag träna spinning activio och efter det core (igen) Har tränat core 3 dgr i rad nu o det känns...! Speciellt i nedre delen av ryggen. Dom musklerna tränar man ju typ aldrig annars så dom har väl fått sig en chock nu ;)
Imorn blir det vanlig spinning, fredag ledigt o lördag activio igen och step up på söndag =)
Nästa vecka är det inte säkert att det blir nån träning på gymmet alls, för David ska på utbildning med jobbet till stockholm hela veckan...!!! :(

Vad står annars på schemat idag? Tjaaaaaa, jag ska göra ordning falafel. Kokade kikärtor igår så ska grejja till en smet o steka till middag :-) Tänkte äta spridd sushi nån dag med -har gjort riset, men inte gjort nåt tillbehör än.. haha! Får hoppas riset håller sig en dag till iaf, så får vi väl äta det imorn. För idag vill jag ha falafel ^^

Nu måste jag väcka Freja, för vi ska snart gå...

ps. halva månaden har gått, snart dags att äntligen väga o mäta! HOPPAS (!!!!!!!!) det visar nåt resultat nu -speciellt på måttbandet, men på vågen hade ju vart kul med såklart...

Kommentarer

Åå, ska du kommentera?! Vad kul!!!:D

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?

Skriv nu nåt snällt :)

Trackback
RSS 2.0