sammanfattning av gårdagen

Frukost: En tallrik lättyoghurt med havregryn, linfrön o russin + knäckebröd
efter träningen: 3 frallor + mjölk
lunch: squash fylld med linsgryta + sallad
middag: räkor, fullkornsbaguette, sallad, rostbiff + nån tesked majonäs
kvällsmål: lättyoghurt med ananas, linfrö o russin + ramlösa, 2 bitar brieost på var sitt digestive ^^

Smakade även en liten tugga på en "anthon berg"godis och en sked av en blåbärspaj ^^ Men annars åt jag mest plommon som lördagsgodis... =)

Träning: spinning activio, 50 min

Ganska bra dag igår, förutom mina små smakprov ^^ Men jag smakade som sagt bara o tog aldrig nå egen portion så jag är nöjd ändå :)

Kommentarer

Åå, ska du kommentera?! Vad kul!!!:D

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?

Skriv nu nåt snällt :)

Trackback
RSS 2.0