tiiiisda

Idag ska jag ta mig själv i kragen hårt...! För i TRE (!!!!!!) dagar nu har jag ätit chokla o cookie på kvällen...! *skyller på david som inte e här o aktiverar mig* Har ätit superbra på dagen, men så kommer den fula kvällen o godissuget följer med. Så ikväll lovar jag mig själv att INTE gapa om det är godis ^^

Ska dessutom träffa Mölin Banönil ikväll, så då får jag inte ens nån chans o småäta ^^ Vi ska äta sen middag istället, så jag har nu ätit lunch o nästa gång jag äter blir ikväll. Lunchen blev pasta med makrill i tomatsås o ett knöckebröd med skinka o tomat. Träningen ligger lite på hyllan nu, för David är i stockholm hela veckan med jobbet. Så det enda jag kan göra är att gå ut med vagnen eller cykla på min motionscykel -men då måste ju ungarna söva o de gör dom bara båda samtidigt på kvällen o då måste ju jag med söva xD Men lite barnvagnspromenader blir det iaf, iaf när Julia ska till dagis ^^

Just nu regnar det och BLÅSER!! Blåser skitmycke så jag vågar mig inte ut med två små sketungar, då blåser dom väl bort xD Så får sitta här o glo o vänta på att klockan blir halv sex så jag kan åka o hämta Möl... Det är ju "bara" tre timmar kvar ^^ Ska försöka få i Julia lite sen lunch nu, hon sov middag o vakna för en stund sen så hon borde vara hungrig (även att hon inte erkänner det)

Usch, vad slapp jag känner mig som ätit som ett svullo-fetto i fera dar dessutom!!!!!!!!! Ajja bajja! Tack o lov ligger midjemåttet på samma som innan helgen, men det kunde ju vart mindre så det känns lite pissigt...

Kommentarer
Postat av: ♥ Annah

Jag har chips här hemma :D Och ikväll ska vi ju göra riktig varm choklad :D

retas :D xD

2009-09-22 @ 19:41:53
URL: http://beteendevetenskap.blogg.se/
Postat av: lotte

morr var den god?? :D

2009-09-23 @ 09:48:49
URL: http://sunt.blogg.se/

Åå, ska du kommentera?! Vad kul!!!:D

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?

Skriv nu nåt snällt :)

Trackback
RSS 2.0