vill ha lördag

Jag har hittat ett recept på smulpaj som är inte lika dålig som vanlig ^^

Den innehåller linfrö, honung, olja, solrosfrön o havregryn, hasselnötter istället för bara mjöl, smör o socker... Ska testa o göra en hallonpaj på lördag med detta. Hoppas det blir mumma...!!

Får den godkänt skriber jag upp receptet här o lägger upp en bild :D

Lyckades få min gröt ganska god i morse faktiskt och åt jättegod omelett till lunch...! Tonfisk o paprika hade jag i och kryddningen ble väldigt bra -salt, svartpeppar o cayennepeppar :)

Vet ännu inte vad middagsmaten ska bli... Nåt med kyckling...?

Kommentarer
Postat av: Martina

Blev den god??

2009-09-05 @ 19:44:30
Postat av: lotte

haha, jag gjorde en vanlig smuldeg 8D

2009-09-07 @ 10:58:30
URL: http://sunt.blogg.se/

Åå, ska du kommentera?! Vad kul!!!:D

Vad heter du då?
Kom ihåg mig?

Din mailadress: (bara jag som kan se den)

Har du en blogg?

Skriv nu nåt snällt :)

Trackback
RSS 2.0